vrijdag 9 april 2010

MOOIBOYPRAATJES 1


'Mikkel de Bikkel, MikklZ, wonderkind, mooie jongen. It's all me...'
Nadat ik een grote mond van deze jongen kreeg, heb ik em uitgedaagd tot guestbloggen op me blogspot, én ja hoor! Bij deze Mikel's commentaar op van alles en vooral mijn eigen posts #JEE.



Twee dagen geleden daagde Sjo, jullie wel bekend neem ik aan, mij uit om een column te schrijven, nadat ik haar voor de rest nogal shitty blog had afgekraakt. Guys, you better get the fuck outta here want er valt hier niksboeiends te zien. Tenzij je wil aftrekken op oma's met vans of het interessant vind dat Sjo een nieuwe zonnebril heeft. Maar na een tijdje nadenken dacht ik hé, waarom niet? I'll be your James Worthy. I'll be your Nico Dijkshoorn. Ik zou kunnen zeggen dat ik ook wel haar Trey Songz of Ryan Sheckler wou zijn maar waarschijnlijk zou ze me dan dissen. Bovendien kom ik in de ogen van de meeste chicks dichter in de buurt bij Nico Dijkshoorn dan bij Trey Songz. I know, what the hell are they thinking, right?!
Nu heb ik geen tv-studio met irritante presentator tot mijn beschikking. Maar wel een blog vol met onzin en Sjo die dicht in de buurt komt van Mathijs van Nieuwkerk als het aankomt op irritantheid. Toch was dat bloggen iets wat ik wel zag zitten aangezien ik me vaak erger aan mensen en dingen. Jullie zullen dan ook wel vaker updates van mij te zien krijgen. Een eerste artikel is eigenlijk een beetje vreemd. Waarschijnlijk kennen de meesten van jullie mij al. If you don't; step ya game up! En aangezien dit mijn eerste update is kan ik moeilijk doen alsof jullie weten what I'm up to. Ik was trouwens van plan om dit meer een onderdeel voor the dudes te maken. Maar terwijl ik de voorgaande zin typte bedacht ik me ineens dat dat heel gay was. Gay, ipne, homo en andere woorden in die trend gebruik ik om aan te geven dat iets niet past in mijn wereld. No diss. En wat niet past in mijn wereld moet weg. Want Nas vroeg ooit aan mij: who's world this was? Ik denk dat je het antwoord wel weet.

MikklZ

9 opmerkingen:

  1. ik word gedisst en ik vind het nog grappig ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha deze is facking grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je moet vaker posten maar niet bad talken 'bout taksilover ookal ken ik haar niet eens in t echt;$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha genious, dit moet je terug laten komen sjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. misschien was et maar goed dat mikel niet zo aan twitter doet, anders zou zn ego gister zn limiet hebben bereikt haha.
    u pulled it off , mikklz.

    BeantwoordenVerwijderen