vrijdag 16 april 2010

MOOIBOYPRAATJES 2


'Mikkel de Bikkel, MikklZ, wonderkind, mooie jongen. It's all me...'
Nadat ik een grote mond van deze jongen kreeg, heb ik em uitgedaagd tot guestbloggen op me blogspot, én ja hoor! Bij deze Mikel's commentaar op van alles en vooral mijn eigen posts.. #JEE.


Na mijn vorige column ontving ik veel positieve reacties, bedankt daarvoor. Voor het eerst ontving ik positieve reacties waarvoor ik niet zelf op de knieen heb hoeven gaan. En dat is dan ook buitengewoon terecht. Eindelijk de erkenning die ik verdien. Eindelijk zien mensen in dat ik gewoon de motherfuckin' shit ben. Bescheidenheid siert de mens en dat ik dat durf te ontkrachten siert me minstens zo veel.
Nu vragen jullie je misschien af hoe ik dit doe. Geloof me, dit is niet te doen. Genialiteit is iets waarmee je word geboren, Einstein wist dat, Johan Derksen weet dat en Kelly weet dat. En deze mensen hebben ook, net als ik, het vermogen om mensen te raken. Daar kunnen Katholieke pastoors nog een minderjarig puntje aan zuigen. Ik geef je 30 jaar om het in te zien. En dan zal ik in een actualiteitsprogramma zeggen dat ik es nicht gewüsst hat.

Nadat ik klaar was met mijn wekelijkse dosis zelfverheerlijking ging ik weer over op de orde van de dag. Ik vroeg me af waar ik over moest schrijven. Ik zou zo een boek kunnen schrijven over hoe crap ik dit blog vind en hoe irritant Sjo is. En ik zou het daarna ook nog verfilmen met Carice van Houten in de hoofdrol -damn I would definitely do her!-. Maar dan zouden alle gelukkige huisvrouwen bij de dokter zitten. Terwijl ik dit allemaal opschrijf ben ik TMF aan het kijken. Wat zo'n beetje een van mijn grootste bronnen van ergernissen is geworden. Wat jullie niet weten van TMF is dat het vroeger The Music Factory was, er vroeger ook echt babes als Sonja Silva waren die video's van Two Unlimited im blue dabadie dabada aankondigden.
En Erik de Zwart, the hottest babe of them all, de Top 40 presenteerde. Nu zit er een hyperactieve homo, een gameshow,wat afgaand op het aantal kale hoofden op een kraamafdeling in een ziekenhuis lijkt, en top artiesten als Lady Guyguy en Justin Bieber. En gek genoeg voel ik meer voor het irritante jongetje dan voor de chick with a dick.
Oké, ik zou dolgraag willen dansen met Beyonce, in een rubberbadje op een opblaasorka zitten, en een gigantische, Ijslandse aswolk aan vage make-up op me gezicht doen. Maar op de een of andere manier krijg ik een naarder gevoel bij Lady Gnagna dan bij de kleine dokter Bibber. Er is gewoon iets creepy's aan haar dat ik niet kan of wil beschrijven. Nog even over dat kutventje. Met zijn gladgekamde haartjes, zijn hoge, no-testikel stemmetje en gladde dancemoves. Toch kan je niets meer dan ontzag voor em hebben. Die jongen kan alles wat ik kan. Wel een niveautje lager maar hey, hij is nog jong! Werkt samen met mensen waar gillende meisjes hun naam aan te danken hebben en is eigenlijk gewoon de definitie van 'Young Money'. Geef maar toe. Je bent jaloers dat je niet hem bent en ook niet zult worden. Het dichtste dat je bij hem in de buurt komt is een hitkrant onder je kussen leggen. Ik durf het toe te geven al is het moeilijk voor me. Ik wil ook bowlen met lekkere chicks. Ik wil ook met Usher chillen. Ik wil ook een peace voor de camera houden nadat ik een overdreven box aan Ludacris heb gegeven. Ik wil ook you know you love me zeggen en dat het dan 300 keer op the music factory wordt uitgezonden, al zou ik in mijn wereld het echt maar one time zeggen...
En het lijkt me duidelijk who's world this is...

MikklZ

7 opmerkingen:

  1. redacteurs edit; Mikel loves me in RL. he's just not comfortable admittin this on internet, YÉT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "en een gigantische, Ijslandse aswolk aan vage make-up op me gezicht doen"

    hahahahah ik vind dit zo vet!
    leuk dat dit terug blijft komen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha hij is grappig XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LEKKER ROOKIEEEEEEEEEEEEEEEEE(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja wat moet ik nou seggen het is gewoon enig zoals altijd van deze bikkel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is echt een getalenteerd bijdehand joch met skills
    x car to the men

    BeantwoordenVerwijderen