zondag 11 april 2010

WERELDREIS



omg. lin en ik zijn dus gister afgereisd naar schiedam, en het was echt jackass de movie
Het begon met nec hooligans in de bus, oh my goooood ze gingen springen zingen bier gooien ALLES!
daarna stonden we op het punt om de verkeerde trein te nemen, which we didnt, JEE.
in de trein zat een jongen ons te vertellen hoe 'player' hy was en we vergaten uit te stappen tot hy zei heuj hockeytutjes moeten jullie dr hier nie uut?
geen tijd om zn ass te kicken om die kut opmerking, en naar buiten rennen.
Buiten de trein dacht ik dat ik me mobiel binnen had laten liggen, aka we gingen stressen, om er 5minuten later achter te komen dat ik me mobiel gewoon nog had, typisch.
Toen moesten we rennen om the next train te kunnen catchen, en daar gingen we chillen met Okan, leuk jungske.
We kwamen terecht op een uitgestorven station; Schiedam Centraal.
Inmiddels was het donker en pieste wij in onze broek dus gingen we door de stad zwerven en plassen bij een paar turken in een café, nice.
Daarna op het station zelf meegenomen pizza eten met die foto als resultaat JEE

4 opmerkingen:

  1. heey Sjo!
    ik zag de link op je hyves dus ik dacht toch wel even kijken,
    maar eigenlijk heb je me op een best wel goed idee gebracht,
    maar ik vind je stukjes echt geweldig :)
    xx frijke

    BeantwoordenVerwijderen