donderdag 20 mei 2010

BIG BROBOT

Het is niet zo dat ik iets heb met Duitsland, je maakt me niet blij met braadworsten en ik heb niks met Angela Merkel of het Duitse voetbalteam.
Nee mijn liefde gaat uit 1/100e deel van heel Duitsland namelijk Berlijn, zonder deze stad zou ik heel Duitsland een grote grap vinden en niet alleen dat, ik zou het ook gewoon een kut land vinden.
Deze post wasnt meant to talk all political and shit, nee ik wou iets kwijt over een winkeltje in die stad vol creatieve mensen.
Namelijk de BIG BROBOT , doordat ik vandaag 'ziek' thuis bleef en de hele dag op internet heb gezeten kwam ik terecht bij de online store en blog van deze winkel.
Ze verkopen kleren en gadgets van veel verschillende bekende merken als Volcom, Stüssy, Kidrobot en nog veel meer namen die je bekend voor zullen komen.
Check hun blog en dan vooral deze post, om van je fotos zelf magneten te maken.

1 opmerking: