maandag 31 mei 2010

IF YOU GOT LOVE FOR WWW.TAKSILOVER.BLOGSPOT.COM

DUSSSSSSSS de 10.000ste bezoeker is gehaald!
Fucking hard dat jullie om het uur/elke dag/voor het eerst mijn blog checken, en ik ben jullie daarom dan ook hartstikke dankbaar.
Daarnaast is de tienduizenste bezoeker wel eentje om te vieren, vandaar dat we dit succes gaan vieren met PAPAPAPAAPAA een prijsje!

Sooooo what's the deal?
Twee hele simpele stappen die binnen no-time zijn gemaakt:
-Schrijf ergens op een gekke plek -denk aan raam van de trein, je billen, de wcbril WHATEVER-
de url van deze blog 'www.taksilover.blogspot.com'
-Maak een foto en stuur deze op naar mijn mailadres (taksilover@live.nl)

 EN KABOEEEEEEEEEEEEEEM!

Je maakt kans op deze leuke gouden ring -boys deze kan dus ook aan ur girlfriend/ moeder/ zusje of voor de echte mooiboys met schijt: jezelf! haha-
De strijd begint vanaf het 10.000ste bezoek en eindingt 10 Juni, dus ik zou zeggen SHOW CREATIVITY, want guess what? de origineelste wint natuurlijk!

6 opmerkingen:

  1. ohh die ring is nice man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. now, you can call yourself a REAL blogger

    PRIJSVRAAG AND ALL,

    HAHA

    keep it uppp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -boys deze kan dus ook aan ur girlfriend/ moeder/ zusje of voor de echte mooiboys met schijt: jezelf! haha-

    WUHAHAA UR FUNNIEH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ik weet een hele leuke.
    maar ik weet niet of het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen