zondag 27 juni 2010

COME BACK

Oke genoeg genikst, imma blog hardcore again!
Na een kleine pauze van 6 dagen hebben best een paar mensen me aangespoord om weer te bloggen, maar ik was te koppig om te luisteren en deed daarom precies het tegenovergestelde, aka niks.
Ondertussen heeft Nederland de poule gewonnen, hebben we Puck's verjaardag gevierd, hoef ik nog maar een week school, heb ik voor praktisch gezien de eerste keer in het goffert zwembad gezwommen en is Michael Jackson alweer een jaar dood.
En hoe 6 dagen voor sommige een eeuwigheid geleden lijkt is er nog veel het zelfde, taksi/familie/vrienden staat nog steeds op de luvlist en ik moet nog steeds ziekveel voor school doen, so that what imma do today, en een beetje posten ofcourse!

I SAY STICK TO IT THIS SUMMER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten