dinsdag 20 juli 2010

ALS IK ZEG 02 ZEGGEN JULLIE?


vier.
Gister vond je me op de Zomerfeesten, bij het Oase podium welteverstaan! Want daar kwamen Zo Moeilijk en de Fakkelbrigade, so I had to be there. Judith en Puck wilden niet mee naar het optreden maar gelukkig vond ik Fenne.
We stonden een paar meters van vooraan af, en daar waren we gewoon tevreden mee.

Zo Moeilijk kwam op en het publiek werd enthousiast, de harde kern fans stonden als zombies alle lyrics mee te schreeuwen en de reste chillde en viel in bij de refreintjes. Maar Fenne had slippers aan en ik ben niet bepaald een klerenkast dus toen de crowd ging pitten, gingen wij rennen voor ons leven en belandden we een heel stuk naar achter. Toen lieten onbekende aardige jongens ons helemaal vooraan aan het hek en we waren dik tevreden. Zo Moeilijk speelde met het publiek en maakte het optreden lekker 'interactief' Even later kwam ook Rosco's kleine dochter Jade op die als 2jarige ook dr handen in de lucht deed, ahw. Tussen de liedjes door vertelde ze grappige shit, en Nosa de schattigste kreeg een nasty slipje toe geworpen haha, crazy chicks hierzo in Nijmegen!


De Fakkelbrigade
Nadat we een uur vermaakt werden door Nosa Rosco en Nikes kwam de Fakkelbrigade, JEE
Ik had hen nog nooit live gezien (Zo Moeilijk wel) en let me tell you this, in het echt is Typhoon nog vertederender. De Fakkelbigadiers verzorgden een kei hard optreden iedereen schreeuwde mee en zelfs de aanstekers gingen de lucht in. Hele publiek was super enthousiast net als de artiesten zelf, en het allervetste waren de 'breaks' (Sla me niet voor dat woordgebruik, ik heb er vrij weinig verstand van, so please dont mind)
Tussen de rapgedeeltes door kwamen namelijk stukjes met alleen maar kei hard knallende beat, en in deze stukjes werd er dodelijk gepit, maar ik zat veilig aan het hek haha. Het leukste van het hele optreden vond ik dat Typhoon Bumaye ging doen,  dat liedje maakt je gewoon vrolijk maakt niet uit hoeveel huisdieren van je net dood zijn gegaan.

Wat ik eigenlijk duidelijk probeer te maken is,

  FUCK YOUR LIFE ALS JE ER NIET WAS!

                                                               

1 opmerking: