vrijdag 27 augustus 2010

KARMA.

Ik hou van mensen die zonder reden of zelfbelang iets doen voor anderen. Zoals superhelden, Superman, Batman, Teenage Mutant Ninja Turtles en ga zo maar door, helpen de 'gewone' mensen just because.
Zeggen die helden ooit in een van hun vele (teken)films 'Oh ik ben zo geweldig dat ik dit allemaal doe' ? Nee.
Net als ouders, ze zorgen goed voor hun kind, omdat kinderen een van de mooiste dingen op aarde zijn. Vooral in de periode voor ze te maken krijgen met leugens, jaloezie en dat soort televisie onzin. Ik hou van pure dingen.
net als liefde. Ik hou van mensen die liefde geven. Al is het maar een klein beetje. Gister was ik ziek en me broertje ging ijsjes voor me halen. Gister was ik ziek en belde me vriendje gewoon om te vragen hoe het met me is. Gister gaf ik me vader een steen uit Frankrijk en zn ogen begonnen te glimmen. Me ma gaat door deze regen gewoon om snoepjes voor me te halen, ik hou van dat soort petite sings of love!
Aint this sum sweet shit;
Net als Judith, die me mee op vakantie neemt om met mij in één tent te slapen, hoewel ze weet dat ik in me slaap praat en snurk als ik drank op heb (sarry).
En toen wees Diedje me nog op dit, Peter Seijbel een leraar die ook een soort superheld is voor sommige mensen bij mij op school, heeft op zn hyves een fanlist gemaakt. Ik kom deze man wel eens tegen maar ik heb nooit les ofzo van hem gehad, en toch sta ik in die list! Dat vind ik echt nice! (Het is een verkorte versie van de echte lijst, die is namelijk een stukje langer)

Mensen in het algemeen die me gewoon supporten en me back hebben, jullie karma staat goed vandaag!
SO THANKS Y 'ALL
+thanks to Diede die me nu ziekenbezoek brengt!

2 opmerkingen: