donderdag 12 augustus 2010

As if ur nails will throw a party all by theirselfs

Ik kom net van Diede af, en we waren in een 'kijk-eens-welke-nagellak-ik-wel-allemaal-niet-heb' bui, plus ik heb net twee nieuwe (twee voor de prijs van 1 bij de kruidvat, rennen!) Rimmel - Orange en Rimmel - White Orchide. Ze zien er beide beetje ordinair uit maar dat is juist wat ik er leuk aan vind.
Die oranje ziet er beetje neon uit maar eenmaal op je nagels ziet het er echt dope uit, Fashionnerdic inspireerde me er toe, volg die blog im serious, she got lovely taste, plus take a look at her nails so u understand why i adore the colour click.





Maar back to the point, we gingen Diede's nagels lakken, en ze zijn echt sweeeeeeeet geworden.
We hebben het naar voorbeeld van deze foto gedaan:
Gemaakt door een 26jarige moeder Kelly-Anne, ik heb al eerder iets over haar gepost , maar zij is gewoon echt een genius.

I admire creativity. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten