dinsdag 10 augustus 2010

TRACKS Y'LL LIKE


Terwijl ik lui lag te zonnen in France, is Itai (ET) hard en creatief bezig geweest in samenwerking met Yilmaz (Yilmaz aka YLZ aka yilmazducktape aka illmaz ) en Kayone (Kay). Resultaat? Deze mix, bestaande uit enkele voorgaande kleinere mixjes.
Ik heb deze hele mix zelf natuurlijk geluisterd voor ik er iets over post en ik vind em echt chill.
Heel relaxed en zo gauw er een drukker stukje komt en ik bang ben spontaan een epilepsie-aanval te krijgen, gaat het meteen weer over in een rustiger stukje, vergelijk het met een achtbaan, je denkt  nu vlieg ik eruit en voor het zover komt berijd je alweer een rustig stukje. Zie het als een afwisseling van adrealine en innerpeace.
Just press play and relax!
Tracks Ya'll Like V.1 "RANDOMSH" by ducktapeallday

For more updates and stuff check out their own blog, and if u wanna be able to listen to this mix anywhere u want; DOWNLOAD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten