donderdag 19 augustus 2010

WANNA SEE

Sinds ik het boek 'vakantie naar de haaien' heb gelezen in groep 6 heb ik al een grote afkeer zegmaar gerust angst voor haaien, die beesten zijn eng man! Na zelfs een nachtmerrie te hebben gehad, waarin de paarden op het waalstrand gingen samenwerken met haaien aan een duivels plan in de waal, was het duidelijk, ik heb niks met die beesten.

Zojuist vertelde Damian me over een 3D-film over, ik weet dat het andere beesten zijn en er vast enorme verschillen zijn tussen deze twee, en toch kreeg ik kippevel bij het denken aan die film.
What's it about? Internet beschrijft het zo:
'A new type of terror is about to be cut loose on beautiful Lake Victoria. After a sudden underwater tremor sets free scores of the prehistoric man-eating fish, an unlikely group of strangers must band together to stop themselves from becoming fish food for the area's new razor-toothed residents. But our heroine (Elisabeth Shue) is seriously outnumbered, and with only one chance to save the lake and her family from totally being devoured, she must risk everything to destroy the aquatic carnivores herself.'

SUM SCARY SHIT I KNOW!
But wait untill you see this, en bedenk je dan even dat je het in 3D ziet;


Question is; HOW FAST CAN YOU SWIM?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten